2012. szeptember 4., kedd

Return To Dating hatalmas benyomást keltett


Post-válás társkereső lehet egy ijesztő gondolat, ez nem is olyan rossz, tényleg.

Röviddel azután, hogy a válás végleges volt, megkértek vacsorázni egy jóképű ügyvéd, aki történetesen a család barátja, nincs háttér ellenőrzés szükséges.

Annyira várom, hogy szombat este.

Két nappal a várva várt este, én megcsúszott a szőlő az iskolán kívül cafeteria előtt 250 gyermek. A thunderously hangos terem elnémult, ahogy esett, amit úgy tűnt, lassított. A ruhám alatt a hónalj, az egyik cipő a folyosón, és egy lüktető kar lóg az oldalamon, én küzdött, hogy a lábam. Egy magányos hang jött a csendes cafeteria, "Are you OK?"

Én is rémülten semmit, de ad egy remek és vinnyog fel: "Igen, köszönöm, drágám, jól vagyok", mindeközben gondolkodás, "hazug!"

Én található osztályomban az ebéd, szobában megállt a nővér irodájában egy jégtorlasz, és elindult vissza a szobámba a történet idő. Én nem teszi az egész könyv karomat nyilvánvalóan megtört.

A barátom Maria vezetett engem, az autóm, az ügyeletre. Ő nem volt hozzászokva, hogy az elhelyezés az irányjelzők és az ablaktörlők, és mentünk együtt az ablaktörlők ütemesen végigsöpör a szélvédő, oda-vissza, azon a napsütéses délutánon októberben.

Én elhagyta a kórházat egy szép öntött és újdonsült rettegés az én első poszt-válás dátuma.

Ott voltam, szombat délután, és megpróbálta eldönteni, hogy mit vegyek fel. Én meglehetősen korlátozott, mert a leadott elhaladt a könyököm és befagyasztotta a karom egy kellemetlen 90 fokos szögben. Kiválasztása egy unalmas, de kényelmes ruha, elkezdtem a kudarca felkészülnek használata nélkül a jobb karom.

Az igazi dilemma volt kitalálni, hogyan lehet eljutni az én Harisnyanadrág on, ez volt szinte lehetetlen egy kézzel. Az arcom izzadt az összes csavaró és húzó, de végül elvégeztem a feladatot, letörölte le a homlokát, és elindult a földszintre, hogy várjon.

Végre már megnyugodott, és lehűtjük ki, amikor megcsörrent a telefon. Ő hívta mondani, hogy lesz egy pár percet késik, és úgy hangzott, mintha ő ivott, alig bírtam megérteni őt.

Azt hittem, nagy-micsoda indul. Én nem kapok a kocsiba vele, ha ő részeg már.

Én kész volt elfelejteni az egészet, amikor hallottam, hogy a kopogás az ajtón. (Mi volt I

gondol? Én nem volt "out", a 24 év!)

Hát, ott volt. Rám nézett, és a kék és zöld ujjak kilóg a leadott harisnyanadrág enyhén csavart a boka, és a haj egy kicsit nedves körül véget ér.

Ránéztem - nem egészen a bájos mosoly eszembe jutott. Már játszott rögbi, hogy délután és elvitte a térd a torkolatig. Az alsó ajka duzzadt, és varrt - az egész területet kezdett fordulni szép árnyalatú kék és zöld, hogy megfeleljen az ujjaimat.

Elkezdett nevetni, de megállt, amikor rájött, ajka engesztelhetetlen, és a varratokat hajthatatlan. Ehelyett kiköp egy elmosódott, "Mi történt veled?" Ahogy kértem ugyanezt a kérdést őt. Annyira édes, és én hízelgett, hogy úgy gondolja, ő nem törölték.

A háziasszony a Hutch azon Szo minket hangulatos kis asztalnál ki az oldalra. Nem hiszem, hogy ő megpróbálta, hogy támogassák a romantikus este, valószínűleg csak abban a reményben, hogy elrejtse minket a többi pártfogója.

A vacsora pompás volt. Kellett vágni a húst, és én meg kellett megosztani a fokhagyma összetört burgonyát vele. Saját utat a mosdóba érintett neki, de - én eltűnt egy hosszú idő.

Ez volt a harisnya ismét ezúttal manőverezés zárt térben kéri látna izzadás az arcát.

Az elejétől a végéig, ez egy nagyon, nagyon élvezetes este a legfelsőbb úriember. Beszélgettünk, nevettünk, és túlélte bízik abban, hogy ha tudtam jutni, hogy ez a randi dolog, nem lenne olyan rossz.