2011. január 7., péntek

Biztonsági Változások Man's Marriage javaslat


A férfi Prince George, British Columbia, azt hitte a tökéletes módja annak, hogy javasolja a középiskolai szerelmét. Ahelyett, hogy popping a kérdés egy holdfényes karibi strand ezen a héten, bár, Aaron Tkachuk, 24, felszámolták popping a kérdés, hogy Jennifer Rubadeau, továbbá 24, a repülőtéri biztonsági szűrőállomás.

A screener a Prince George repülőtéren, Adam Buhler, ragaszkodott hozzá, hogy miután egy közelebbi pillantást a tartalmát egy kis dobozt az orra egy zokni. A dobozban volt, fehér arany, gyémánt és rubin gyűrű.

Tkachuk úgy döntött, hogy javasolja a helyszínen, és a többi utas és a biztonsági személyzet ujjongott, mint Rubadeau igent mondott.

Ki?isel Reklam - A?k ve �l�m


2011. január 5., szerda

Tippek, hogy több


Ha úgy gondolja, vissza a randi tettél, a legtöbb dátumok valószínűleg csökkent az OK kategóriában. Időről időre lesz egy, ami csak borzasztó. Aztán ott vannak azok, amelyek kiemelkednek, mint egy jó és szórakoztató dátumot. Ezek a "legjobb időpontja". Bár mi minősül ilyen "best dátumok" változik személyenként, bizonyos tényezők fogják között gyakori ez a legjobb időpontok. Azáltal, hogy meg róla, hogy a közös tényezőket figyelembe növelheti esélyét a jó, vidám dátumok gyakran.

Az első tényező a kompatibilitás. Ha Ön és a dátum a jó idő, élvezik egymás cég, és könnyen megy, vagy akár lekötő beszélgetés, akkor kompatibilis. Sokan azt hiszik, van, hogy romantikus vagy szexuális szikra megy ki az egész hely kompatibilis. Ez egyszerűen nem igaz. Ha kijöttök, akkor egy jó időpont a kártyákat.

A következő tényező a csodálatos időpontja az a hely, akkor menjen egy időpontot. Ez lehet egy egyedi esemény, mint egy koncerten, hogy egy "egyszer az életben esemény". Talán létre tevékenység egyfajta izgalom és kellemes emlékekkel. Még az is valami olyan egyszerű, mint egy gyorsétterem, ha ti ketten egy nagy egyetértés, és élvezze együtt töltött idő.

Egy másik tényező az, hogy az idő múlásával. Ha visszatekintünk a dátumot, és emlékszem sok, vagy szinte folyamatos nevetés, majd volt egy nagy dátum. Alapvetően, amíg az idő múlásával gyorsan, jelezve magad, akkor volt egy jó időpontot. Ha az idő húz, nos, jobb szerencsét a következő alkalommal.

Amíg van egy jó ideje, és nem szeretném, ha volt valami mást csinál, akkor a dátum elég jó. Dobd valami nagy tevékenységek és helyszínek (mint például az az életben koncert), akkor lesz egy nagy randi történetét, amit tekinthet vissza, amikor alkalommal úgy tűnik, lassan, vagy ha harcol a társad. Egy kis erőfeszítés és a legtöbb a társkereső élmény lehet emlékezetes.


Meleg, de erényes valószínűtlen meccs egy online Párkeresés


A nők, akik megjelennek a webes hirdetések a társkereső True.com szinte biztosan nem kell keresni online a dátumot.

A bögyös és gyakran alig öltözött modellek, pózol mellett szlogeneket, mint a â € œItâ € ™ s szép, hogy rossz, â € van vakolva az interneten keresztül ezekben a napokban, és nehéz elkerülni a social networking site MySpace.

Részben azért, mert a kihívó hirdetések, True.com székhelyű Irving, Tex, látszólag a semmiből jött ki, hogy eggyé váljon a leglátogatottabb helyek a $ 700 millió egy év online társkereső ipar, vonzó 3.800.000 ember utolsó hónapban.

Trueâ € ™ s emelkedés eddig ellentmondásos volt. A cég riled versenytársak, mint Match.com és a Yahoo Personals, amelyek azt mondják, hogy Trueâ € ™ s nyárspolgári hirdetéseket összecsapást a nagy gondolkodó és jogi lobbi erőfeszítések. Igaz, amely tevékenységét büntetőjogi hátterét ellenőrizni a tag, az elsődleges hajtóereje a két éves kampány, hogy az állami törvényhozások megkövetelni, hogy a társadalmi webhelyek jól adja-e vagy sem az ilyen ellenőrzések.

Igaz is, azt mondja, hogy arra készül, hogy beperelje az ex-fegyencet Florida texasi állami bíróság megsérti a szolgáltatási feltételeket, aki a helyszínen.

â € OEI biztos akar lenni abban, hogy a tagok az egészséges környezet, az udvarlás, â € mondta Herb Vest, Trueâ € ™ s 63 éves alapítója és vezérigazgatója.

Rivális utasítsa el a companyâ € ™ s jámborság, mint egy játék a nyilvánosságot. Azt is állítják, hogy a társaság teszi különösen nehézzé a felhasználók, hogy lemondja a 49,95 $-egy hónapos szolgáltatást, és hogy a múltban generáló automatikus üzenetek, amelyek feltehetően kacér â € € œwinksâ más felhasználóktól.

â € œTrue az ellentmondásos gyermek az internetes társkereső iparban. Ezek utálta mindenki, â € mondta Joe Tracy, kiadója Online Dating Magazin, a webhely az iparágat.

Mr. Vest, a vietnámi veterán egy texasi akcentussal, kefék le a kritika. â € œIf volt népszerűségi verseny a teljes lakosság körében az Egyesült Államokban, azt a legtöbb biztosan jön ki a legalján, hogy â € mondta. â € œBut akkor nem fog megállni nekem hívj names.â €

Igaz csatlakozott a zsúfolt online randi jelenet 2004-ben. Megkülönböztetni magát a csomagot, akkor ajánlott egy sor személyiség és szexualitás felmérések. Azt is bérelt az adatokat közvetítő ChoicePoint elvégzésére háttérellenőrzéseket az ügyfelek, hogy nem volt bűnügyi nyilvántartásban, és nem voltak házasok.

Ezt követően a vállalat igyekezett volna elfogadott törvények több államban, amely megköveteli más oldalak magatartás háttérben ellenőrzések vagy közzé, hogy nem.

Cégek, mint a Yahoo, Google és IAC / InterActiveCorp, amely tulajdonosa Match.com, lobbizott a javaslat ellen, a NetCoalition, egy ipari-kereskedelmi csoport. Markham Erickson, a groupâ € ™ s ügyvezető igazgatója elmondta, átvilágítások nem voltak hatékonyak, részben azért, mert bűnözőből könnyen megkerülni őket hamis adatokat közölt. â € œTheir eredeti hang harap jól hangzik, de ha egyszer kap, hogy a múlt, rájössz, itâ € ™ s teljesen kivitelezhetetlen, â € mondta.

Igaz már nem sok politikai sikert eddig, de támogatja, hogy számlákat, hogy a jogalkotók fontolgatja, Floridában, Texasban és Michiganben.

Mr. Vest felhasználta politikai taktikát előtt. Az első cég, a pénzügyi vállalkozás HD Vest, segített át szabályozás szinte mind az 50 állam, amely lehetővé tette az állami hiteles könyvelők keresni jutalékokat, az értékpapírok eladásából. A kritikusok, akik szerint a lépés hatással a pénzügyi tanácsadás a könyvelők â € "és a juttatások HD Vest, amely felajánlotta az adó-és befektetési iránymutatások â €" volt felülbírálta.

Mr. Vest eladta vállalat Wells Fargo a 128.000.000 $ 2001-ben, majd hajlott az online társkereső piacon, azzal a bevallott célja, hogy helyreállítsa a családi értékeket. â € OEI nézett a válási arány, és azt mondta, â € ~ Thatâ € ™ sa csomó ostobaságot. Tehetek valamit, hogy a â € ™ â € mondta. Ő maga ment, amit ő nevezett fájdalmas váláson, és 1991-ben újra megnősült.

True.com nőtt túl gyorsan az első évben, és kihajózott a pénzügyi gondokkal küszködik. A 2004 végén, Mr. Vest, az elsődleges befektető, elbocsátott dolgozók 90, több mint a felét a személyzet.

Nem sokkal azután, igaz egyre agresszívabb, és a szex-témájú, saját reklám. Bár a helyszín továbbra is a pályán magát, mint egy biztonságos módja a mai napig, a hirdetések már szerepelt érzéki nők és a szlogenek, mint a â € œCome és kap, miközben theyâ € ™ re hot.â €

Újabb True.com videohirdetések ábrázolják modellek a fehérnemű, férfi könyörgött, hogy látogassa Igaz és beszélgessen velük felett élő web kamera.

Állapítja meg a Nielsen Monitor-Plus, True.com költött $ 52.200.000 feletti első 11 hónapjában a tavalyi év a web-hirdetések, több mint a duplája a rivális online töltött. (EHarmony, azaz TV-hirdetések, az offline élen 110.100.000 $ a kiadások.)

Mr. Vest mondta a companyâ € ™ s hirdetési költségvetését folytatja a terjeszkedést. Azt mondta, a cég nyereséges, és 16 millió tagja van, de ő elutasította azt, hogy sokan közülük ténylegesen fizet a cég, és hány használja a korlátozottabb ingyenes szolgáltatásokat, vagy már nem az oldalon.

Match.com és a Yahoo elutasította, hogy megvitassák True.com. De David Evans, aki azt írja Online Dating Insider (onlinedatingpost.com), a blog az ágazat, mondta a verseny mérges Igaz, mert a hirdetés Blitz, amely magában foglalta a szöveges hirdetések kötött társkereső kapcsolatos keresési kifejezések, felhajtja hirdetési költségek miközben károsítják a industryâ € ™ s hírnév.

â € œThey keményen dolgozott, hogy felszámolja a megbélyegzés, az a szolgáltatások nyújtásával, â € Mr. Evans mondta. â € œAnd Igaz jön, megragadja a vezető szerepet oldalletöltések és vezet fel a költség társkereső kulcsszavakat a keresők mindenki számára else.â €

A hirdetési kampány is hozott némi megerőltető kifogások. MySpace felhasználók indult négy a helyszínen azt kérte, hogy utasítsák el True.com hirdetéseket. Mr. Vest tagadja, hogy ő a hirdetések kizsákmányoló vagy semipornographic. â € œWe nagyon tudatában hírnevünket, â € mondta. â € œPornography hozza perverz, és nem akarjuk perverz oldalunkon. Másrészt, akkor az állami tőlem félkövér betűkkel, hogy igazi támogatja sex.â €

A hirdetés szőnyeg-bombázás dolgozott egy módon: az elmúlt évben, igaz ugrott a csúcsra több listát a leglátogatottabb oldalak personals. Szerint a comScore Media Metrix, True.comâ € ™ s 3800000 látogató februárban tette kissé lemaradt Yahoo Személyes és Match.com, de megelőzve a régi riválisok, mint a eHarmony és Spark Networks, amely tulajdonosa JDate.com és más helyszíneken.

Azonban, igaz még mindig jelentősen pályák azok a játékosok, a fontosabb kategóriákban, mint a töltött idő a webhelyen. Ez arra utal, hogy sok felhasználó vagy nem írták alá a fizetett tagság, vagy gyorsan célba a szolgáltatást, ha ők.

Vagy legalábbis megpróbálja ejtse le. Sok webes fórumokon, online daters megosztott horror történeteket, hogy megpróbál, hogy elállnak a True.com számlákat. Igaz előírja, a tagok a társaság telefonon, hogy megszünteti, de úgy tűnik, hogy menjen a további lépés az olykor nem a becsület ilyen kéréseket.

Preston Roder, egy 54 éves alkoholüzlet menedzser Mundelein, Illinois, azt mondta, megpróbált leszokni True.com tavaly szeptemberben után gyümölcstelen egész évben tagságot, de még mindig sújtották egy sor a díjak az elkövetkező négy hónapban.

â € œTrue egy nagy cég, de ők is érdekel, amikor megpróbál törölni, â € mondta Mr. Roder. â € œThey megvan a pénz, így azok segítségével a you.â €

Mr. Vest szerint a cég a közelmúltban felülvizsgálta politikáját törlések. â € œWe nem olyan jó, mint szeretnék lenni. Még mindig van egy folyamatban lévő projekt javítani, â € mondta.

A helyszín is bírálták generáló véletlenszerű â € œwinksâ € â € "az iparág távú üzenetek kamat egyéb tagjai. Dan Consiglio, egy 49 éves mérnök a Vancouver, Washington, azt mondta, hogy megkapta több tucat kacsint a nők megkötése után Igaz, és válaszolt sokan. Felkelt csak egy válasz, egy nő, aki kedvesen közölte vele, hogy ő valójában nem, kacsintott rá.

Mr. Vest elismerte, hogy a szolgáltatás küld mesterséges kacsint, de ő azt mondta a felhasználók a lehetőséget, hogy tiltsa le őket, és hogy azok egy fontos cél. â € œWe megpróbál szerzés, akik egyébként lehet, hogy nagyon visszavonult, vagy félénk, hogy találkoznak egymással, és beleszeret, és gyermekei is vannak, â € mondta. â € œWe csak próbál a dolgunk, mint a matchmaker.â €

Online Dating Grows