2012. szeptember 25., kedd

Hogyan lehet a Pick Up egy ausztrál férfi


By Krystin Arneson

Az egyik legjobb részeit utazás magad az emberek, akikkel találkoznak. Találkoztam Nate a hostel (szegények főiskola grad itt) voltam tartózkodott itt: Granada, egy régi város Dél-Spanyolországban gyönyörű iszlám ihletésű építészet és flamenco tánc a cigány barlangok, mely körülveszi a központ. Elkezdtünk beszélgetni egy túra a város és ezután tervezi másnap korán kelni, hogy menjen és nézze meg az Alhambra, a mór palota komplexum, hogy felhívja a legtöbb turista a város. Nate rájött én még nem volt Granada tapas, és éheztek után reggel eltöltött túrázás 104-fokos hőt, így vett engem és két másik a szállót is csatlakozott hozzánk egy túra a város tapas kínálatát, élelmiszer, amely történetesen a szabad, ha szeretne rendelni egy italt (bármilyen fajta).

Full disclaimer: Minden volt teljesen plátói, így nincs szaftos történeteket ma. De Nate, mint a szó szoros értelmében minden egyes más ausztrál srác, akivel találkoztam, volt annyira szórakoztató. És én mindig felelnek meg az ausztrál-szerű, sok én tényleg felnéztem néhány szám, ami nagyon nehéz csinálni egy író első dolog reggel. De komolyan, ez sokkoló: Tavaly voltak 7.800.000 vakáció kivett Ausztráliában, és 32 százalékuk volt, hogy más helyeken, mint a Csendes-óceán déli, Kína, Új-Zélandon és az Egyesült Államokban. És mivel a harmadik és a negyedik legnagyobb csoportja az utasok esik a 25 - és 34 éves tartományban, ha külföldre megy, akkor tisztességesen valószínű, fogsz, hogy megfeleljen egy ilyen szép férfi.

Ha nem (ha szerencsés lány!), Vagy ha a cserkész az egyik, van néhány dolog, amit tudnia kell:

- Annyira, annyira, annyira, annyira, de annyira szép. A fiúk néhány a legbarátságosabb, akivel valaha találkoztam, és ők hihetetlenül szociális. Tervek készítése velük könnyű, még akkor is, ha már csak beszélget velük egy darabig - ők mindig fel valamit!

- Az út egy ausztrál ember szíve a sport. Úgy értem, nem mindannyian ébredni vasárnap reggel, és nézni a bedugni a legújabb Cronulla Sharks rögbi játék, de így ki a r-szót kap minden srác beszél. Is, szemtelen tipp: Nekik van egy változata az amerikai foci, találó ausztrál futball, úgy, hogy csak nyit mindenféle társalgási lehetőség.

- Nehéz megmondani, ha ők be vagy sem. Ők a fajta amerikai ilyen módon (sőt, egy csomó módon), szóval nem lesz képes megmondani olyan könnyen. A másik oldala azonban, ha van egy teljesen plátói kapcsolat egyik, hogy lesz igazán őszinte és erős.

- Outback Steakhouse nem Ausztráliában. A legtöbb ausztrál Outback Steakhouse reklámokat nézni egy mély és erős gyűlölet.

- Italok méregdrága Ausztráliában (Azt mondták, 19 $ az megy ráta egy koktél), így amikor Európában és az Egyesült Államokban azok, akik, mint egy korsó sör általában nem bánja, kihasználva az alacsonyabb árakat.

- Hogy azt mondta, ne kötelezze őt a Fosters.

- Is, ne kérdezze meg, ha akar feje fölött, hogy a nyaralás kölcsönzés később "garnéla a barbie."

- Közeli Mellékesen: Srácok Új-Zélandból általában elég sportos. Úgy értem, ha éltem egy gyönyörű szigeten borított hegyek és erdők és gyönyörű folyók, azt valószínűleg soha nem lesz benne. Tehát, ha a kemping és a vízi sportok és az alkalmi adrenalin a dolog, akkor a szerencse!