2012. június 29., péntek

Társkereső oldalon a házas


NEW YORK - Tud 2 harmincas srác, aki még soha nem volt házas megmenteni a házasság intézménye?

Nos, ez New York, így akár meg is próbálja.

Ismerje meg Brian Schechter és Aaron Schildkrout, alkotók az online társkereső oldal HowAboutWe, amely egészen az utóbbi időben célzott nyilvánvaló demográfiai: kislemez.

2010 óta, az oldal meghívta őket, hogy a szurok dátum ötletek online és reagálni dátumok akarnak. Néhány újabb ötlet: lovaglás a környéken, és figyelte motorkerékpárok Star Trek (Texas), eszik húst, és simogatást az esőben (Akwa Ibom, Nigéria), és bekötött szemmel felbukkan egy kávézóban, és hagyta, "a mi hangunk és fantáziák döntenek a 2. napon" ( Bonn, Németország).

A honlap sikeres volt, hogy minél több mint 700.000 dátum ötleteket. De hamar rájött, hogy alapítói a kereskedelmi paradoxon a társkereső oldalon: Minél jobban vannak szerelem az ügyfél számára, annál gyorsabban távozik, és ő már nem fizetnek.

"Ha sikerül," Mr. Schildkrout mondja, "te veszítesz."

És így a srácok kérdezték maguktól: Mi történik, ha egy társkereső oldalon nem állt meg találni, akit szeretsz? Mi van, ha ez is segített a "date" az élettárs, valamint, a meglepetés és megújítása, hogy aktualizálja, hogy felfüggeszti a szerelemben?

Még ebben az évben, Mr. Schechter és Mr. Schildkrout felszabadítja a választ ezekre a kérdésekre: az új társkereső portál összpontosított elkötelezett párok. Igyekszik, hogy õket a rutin, ki a lábukat, és a városban gyakori időpontokban.

Még két valószínűtlen üzletember, aki elkezdte a karrierjük, mint tanár, az üzleti logika egyszerű: van pénz kell megszervezése időpontját 50 év helyett a hat és 12 hónap alatt HowAboutWe egységes ügyfelek egyre tovább tartanak.

De a két férfi, akik a legjobb barátok, hiszen óvoda, el fogja mondani, aki hallgat, hogy küldetése van mélyebb. Úgy vélik, hogy dátumokat - meglepő, szexi, fiatalító dátumok -, amit a házasság kell túlélni egy olyan korban, amikor egyre több, mint egy választás szükségességét oly sok.

"Azt akarom, hogy egy termék, amely segít az embereknek megtalálni, majd fenntartani a szeretet - és úgy gondolom, hogy a fenntartó a szeretet része keményebb," mondta Mr. Schechter egy kávé a W Hotel Times Square-en.

A kislemez helyén, azt mondta, ez elég egyszerű. Úgy beszél az új ügyét sokkal magasztosabb szempontjából. A cél "rájönni, hogyan kell tenni, hogy a válási arány csökkenjen, illetve hogy ez lesz a norma, hogy az emberek úgy érzik, mint a kapcsolatuk valóban kielégíti az egzisztenciális reményt."

Mr. Schechter és Mr. Schildkrout alig az első emberek aggódnak az állam a házasság és a válás a nyugati világban. De aggodalomra melyen az gyakrabban hangoztatott vallási vezetők és archconservatives mint két nem-házas emberek, akik tanulmányozták az indiai meditáció és irodák között művészek, írók, barkács-és szerves típusú bor swilling Hippik Brooklyn.

Mivel még soha sem férjhez, Mr. Schechter és Mr. Schildkrout szükségét érezték, hogy vizsgálja meg az intézmény, mielőtt a reformja. Ők megrendelt egy tanulmányt interjúk alapján az elkötelezett párok mintegy saját társkereső él.

Amit találtak, hogy a lelkesedés megjelenne a kislemez helyszínen - az emberek bátran javaslattevő Taco-hopping dátumokat és tréfacsináló dátumok és időpontok bekötött szemmel, az emberek folyamatosan megragadta az új - a gyorsan elhalványult elkötelezett. Jelzálog és gyermekek és költségvetések sapped energiát. Párok megváltozott. Elkezdtek szeretnénk mi volt biztonságos, nem friss.

Néhány szemelvényekről interjúk: "Nagyon árérzékeny, ezért úgy érzi, mintha Kezd egy üzletet." "Hát nem romantikus, és nem tervez sokat előre." "Újdonság elmúlik." "Te gyakrabban használják az egyes más, és megpróbálják kevésbé. "" A szokásos kérdések bébiszitterek. "Egy tárgy utolsó emlékezetes dátum magában foglalta" kiment a különleges német étterem körül egy adott küldetés ők terveznek Ikea. "

Kívül a start-up galaxis, az emberek talán hallani az interjúk, és azt mondják: "Nos, ez az élet. Az életkor előrehaladtával. A dolgok változnak. "De ha az embernek van digitális meghatározó önhittség, akkor az emberek, hogy műanyag, és hogy van egy hack, a majdnem mindent.

Minden elzáródás HowAboutWe között talált elkötelezett párok tanultak egy megfelelő szolgáltatás az új helyszínen. Ahhoz, hogy az észlelt tehetetlenség is, a honlap kínál teljesen csomagolva dátum ötleteket. A logisztikai gondok kezelésére, HowAboutWe azon dolgozik, hogy a csomagok egy kattintással, amely lefoglalni egy autót, színházjegyek és sarokasztalnál az olasz Trattoria.

A Mr. és Mr. Schildkrout Schechter, minden ötletet a következőhöz vezet. Ők intézkedik bébiszitterek párok számára. Ők segíthetnek slouchy férjek küldeni, egy kattintással, díszes meghívókat, hogy dátum szerint munkaerő-sok kattintást. Tudták, hogy a párok követik a dátumokat más párok csodálnak - digitális módja annak, hogy lépést tartson a Joneses.

Nehéz szólni a Mr. és Mr. Schildkrout Schechter, hogy elkerüljék az érzést, hogy van valami személyes e küldetésben. Ők építették fel kislemez oldalon vissza, amikor ők voltak az egyszeri és kereső dátumokat. Nekik van, hiszen minden megtalálható egy állandó partneri romantikus, és talán javítani akarnak a házasság előtt ünnepélyes fogadalmat, hogy a maguk számára.

"Nincs tehetetlenség, ami a szeretet nehéz fenntartani, ahogy van, ami egészségügyi tehetetlenség nehéz fenntartani az idők során," mondta Mr. Schildkrout. "De ez nem jelenti azt, hogy nem egy valóban nemes cél - és az ember akar valamit, és majd fizetni -, hogy megpróbálja a harcot, hogy a tehetetlenség, hogy hozzon létre egy görbe felfelé szerelem. Szeretnénk egy exponenciális görbe, ha a szeretet szeretetet mérjük az idő. "