2011. január 5., szerda

Meleg, de erényes valószínűtlen meccs egy online Párkeresés


A nők, akik megjelennek a webes hirdetések a társkereső True.com szinte biztosan nem kell keresni online a dátumot.

A bögyös és gyakran alig öltözött modellek, pózol mellett szlogeneket, mint a â € œItâ € ™ s szép, hogy rossz, â € van vakolva az interneten keresztül ezekben a napokban, és nehéz elkerülni a social networking site MySpace.

Részben azért, mert a kihívó hirdetések, True.com székhelyű Irving, Tex, látszólag a semmiből jött ki, hogy eggyé váljon a leglátogatottabb helyek a $ 700 millió egy év online társkereső ipar, vonzó 3.800.000 ember utolsó hónapban.

Trueâ € ™ s emelkedés eddig ellentmondásos volt. A cég riled versenytársak, mint Match.com és a Yahoo Personals, amelyek azt mondják, hogy Trueâ € ™ s nyárspolgári hirdetéseket összecsapást a nagy gondolkodó és jogi lobbi erőfeszítések. Igaz, amely tevékenységét büntetőjogi hátterét ellenőrizni a tag, az elsődleges hajtóereje a két éves kampány, hogy az állami törvényhozások megkövetelni, hogy a társadalmi webhelyek jól adja-e vagy sem az ilyen ellenőrzések.

Igaz is, azt mondja, hogy arra készül, hogy beperelje az ex-fegyencet Florida texasi állami bíróság megsérti a szolgáltatási feltételeket, aki a helyszínen.

â € OEI biztos akar lenni abban, hogy a tagok az egészséges környezet, az udvarlás, â € mondta Herb Vest, Trueâ € ™ s 63 éves alapítója és vezérigazgatója.

Rivális utasítsa el a companyâ € ™ s jámborság, mint egy játék a nyilvánosságot. Azt is állítják, hogy a társaság teszi különösen nehézzé a felhasználók, hogy lemondja a 49,95 $-egy hónapos szolgáltatást, és hogy a múltban generáló automatikus üzenetek, amelyek feltehetően kacér â € € œwinksâ más felhasználóktól.

â € œTrue az ellentmondásos gyermek az internetes társkereső iparban. Ezek utálta mindenki, â € mondta Joe Tracy, kiadója Online Dating Magazin, a webhely az iparágat.

Mr. Vest, a vietnámi veterán egy texasi akcentussal, kefék le a kritika. â € œIf volt népszerűségi verseny a teljes lakosság körében az Egyesült Államokban, azt a legtöbb biztosan jön ki a legalján, hogy â € mondta. â € œBut akkor nem fog megállni nekem hívj names.â €

Igaz csatlakozott a zsúfolt online randi jelenet 2004-ben. Megkülönböztetni magát a csomagot, akkor ajánlott egy sor személyiség és szexualitás felmérések. Azt is bérelt az adatokat közvetítő ChoicePoint elvégzésére háttérellenőrzéseket az ügyfelek, hogy nem volt bűnügyi nyilvántartásban, és nem voltak házasok.

Ezt követően a vállalat igyekezett volna elfogadott törvények több államban, amely megköveteli más oldalak magatartás háttérben ellenőrzések vagy közzé, hogy nem.

Cégek, mint a Yahoo, Google és IAC / InterActiveCorp, amely tulajdonosa Match.com, lobbizott a javaslat ellen, a NetCoalition, egy ipari-kereskedelmi csoport. Markham Erickson, a groupâ € ™ s ügyvezető igazgatója elmondta, átvilágítások nem voltak hatékonyak, részben azért, mert bűnözőből könnyen megkerülni őket hamis adatokat közölt. â € œTheir eredeti hang harap jól hangzik, de ha egyszer kap, hogy a múlt, rájössz, itâ € ™ s teljesen kivitelezhetetlen, â € mondta.

Igaz már nem sok politikai sikert eddig, de támogatja, hogy számlákat, hogy a jogalkotók fontolgatja, Floridában, Texasban és Michiganben.

Mr. Vest felhasználta politikai taktikát előtt. Az első cég, a pénzügyi vállalkozás HD Vest, segített át szabályozás szinte mind az 50 állam, amely lehetővé tette az állami hiteles könyvelők keresni jutalékokat, az értékpapírok eladásából. A kritikusok, akik szerint a lépés hatással a pénzügyi tanácsadás a könyvelők â € "és a juttatások HD Vest, amely felajánlotta az adó-és befektetési iránymutatások â €" volt felülbírálta.

Mr. Vest eladta vállalat Wells Fargo a 128.000.000 $ 2001-ben, majd hajlott az online társkereső piacon, azzal a bevallott célja, hogy helyreállítsa a családi értékeket. â € OEI nézett a válási arány, és azt mondta, â € ~ Thatâ € ™ sa csomó ostobaságot. Tehetek valamit, hogy a â € ™ â € mondta. Ő maga ment, amit ő nevezett fájdalmas váláson, és 1991-ben újra megnősült.

True.com nőtt túl gyorsan az első évben, és kihajózott a pénzügyi gondokkal küszködik. A 2004 végén, Mr. Vest, az elsődleges befektető, elbocsátott dolgozók 90, több mint a felét a személyzet.

Nem sokkal azután, igaz egyre agresszívabb, és a szex-témájú, saját reklám. Bár a helyszín továbbra is a pályán magát, mint egy biztonságos módja a mai napig, a hirdetések már szerepelt érzéki nők és a szlogenek, mint a â € œCome és kap, miközben theyâ € ™ re hot.â €

Újabb True.com videohirdetések ábrázolják modellek a fehérnemű, férfi könyörgött, hogy látogassa Igaz és beszélgessen velük felett élő web kamera.

Állapítja meg a Nielsen Monitor-Plus, True.com költött $ 52.200.000 feletti első 11 hónapjában a tavalyi év a web-hirdetések, több mint a duplája a rivális online töltött. (EHarmony, azaz TV-hirdetések, az offline élen 110.100.000 $ a kiadások.)

Mr. Vest mondta a companyâ € ™ s hirdetési költségvetését folytatja a terjeszkedést. Azt mondta, a cég nyereséges, és 16 millió tagja van, de ő elutasította azt, hogy sokan közülük ténylegesen fizet a cég, és hány használja a korlátozottabb ingyenes szolgáltatásokat, vagy már nem az oldalon.

Match.com és a Yahoo elutasította, hogy megvitassák True.com. De David Evans, aki azt írja Online Dating Insider (onlinedatingpost.com), a blog az ágazat, mondta a verseny mérges Igaz, mert a hirdetés Blitz, amely magában foglalta a szöveges hirdetések kötött társkereső kapcsolatos keresési kifejezések, felhajtja hirdetési költségek miközben károsítják a industryâ € ™ s hírnév.

â € œThey keményen dolgozott, hogy felszámolja a megbélyegzés, az a szolgáltatások nyújtásával, â € Mr. Evans mondta. â € œAnd Igaz jön, megragadja a vezető szerepet oldalletöltések és vezet fel a költség társkereső kulcsszavakat a keresők mindenki számára else.â €

A hirdetési kampány is hozott némi megerőltető kifogások. MySpace felhasználók indult négy a helyszínen azt kérte, hogy utasítsák el True.com hirdetéseket. Mr. Vest tagadja, hogy ő a hirdetések kizsákmányoló vagy semipornographic. â € œWe nagyon tudatában hírnevünket, â € mondta. â € œPornography hozza perverz, és nem akarjuk perverz oldalunkon. Másrészt, akkor az állami tőlem félkövér betűkkel, hogy igazi támogatja sex.â €

A hirdetés szőnyeg-bombázás dolgozott egy módon: az elmúlt évben, igaz ugrott a csúcsra több listát a leglátogatottabb oldalak personals. Szerint a comScore Media Metrix, True.comâ € ™ s 3800000 látogató februárban tette kissé lemaradt Yahoo Személyes és Match.com, de megelőzve a régi riválisok, mint a eHarmony és Spark Networks, amely tulajdonosa JDate.com és más helyszíneken.

Azonban, igaz még mindig jelentősen pályák azok a játékosok, a fontosabb kategóriákban, mint a töltött idő a webhelyen. Ez arra utal, hogy sok felhasználó vagy nem írták alá a fizetett tagság, vagy gyorsan célba a szolgáltatást, ha ők.

Vagy legalábbis megpróbálja ejtse le. Sok webes fórumokon, online daters megosztott horror történeteket, hogy megpróbál, hogy elállnak a True.com számlákat. Igaz előírja, a tagok a társaság telefonon, hogy megszünteti, de úgy tűnik, hogy menjen a további lépés az olykor nem a becsület ilyen kéréseket.

Preston Roder, egy 54 éves alkoholüzlet menedzser Mundelein, Illinois, azt mondta, megpróbált leszokni True.com tavaly szeptemberben után gyümölcstelen egész évben tagságot, de még mindig sújtották egy sor a díjak az elkövetkező négy hónapban.

â € œTrue egy nagy cég, de ők is érdekel, amikor megpróbál törölni, â € mondta Mr. Roder. â € œThey megvan a pénz, így azok segítségével a you.â €

Mr. Vest szerint a cég a közelmúltban felülvizsgálta politikáját törlések. â € œWe nem olyan jó, mint szeretnék lenni. Még mindig van egy folyamatban lévő projekt javítani, â € mondta.

A helyszín is bírálták generáló véletlenszerű â € œwinksâ € â € "az iparág távú üzenetek kamat egyéb tagjai. Dan Consiglio, egy 49 éves mérnök a Vancouver, Washington, azt mondta, hogy megkapta több tucat kacsint a nők megkötése után Igaz, és válaszolt sokan. Felkelt csak egy válasz, egy nő, aki kedvesen közölte vele, hogy ő valójában nem, kacsintott rá.

Mr. Vest elismerte, hogy a szolgáltatás küld mesterséges kacsint, de ő azt mondta a felhasználók a lehetőséget, hogy tiltsa le őket, és hogy azok egy fontos cél. â € œWe megpróbál szerzés, akik egyébként lehet, hogy nagyon visszavonult, vagy félénk, hogy találkoznak egymással, és beleszeret, és gyermekei is vannak, â € mondta. â € œWe csak próbál a dolgunk, mint a matchmaker.â €

Online Dating Grows