2011. szeptember 11., vasárnap

A szemet gyönyörködtető nő


Találtam ezt a technikát, hogy egy nagy egy-egy felvétele nők.

Sétálj fel a nő, hogy talál vonzónak. A beállítás lényegtelen. És azt mondom neki mosolyogva:

"Elnézést, de nem tudtam segíteni, hogy észrevenni, séta közben itt. Akartam, hogy tudd, hogy te egy lenyűgözően szép nő."

Ezután várni a válaszra, amely 95%-minden esetben egy mix a döbbent hitetlenséggel keveredik elpirult, és azonnal, mint maga felé.

Találom, hogy az idő nagy részében ez mindössze annyit kell mondani, és a nő fogja tenni a szót, és a nyomás ki téged. A nő szabadon folytatni a beszélgetést veled.

Ezzel a módszerrel már sikerült pontszám nagyobb számok és dátumok, mint bármely más módon. Nyomon követése az első észrevételeket arról, hogy jó néz ki és mennyit vonzódnak hozzá. Akkor mondd neki, hogy szeretnék látni egy italra vagy egy étkezés. Get a számát.

Szerintem ez működik a következő okok miatt:

* Ez a bátor, és a nők mint a férfiak, akik a kockázatokat.

* Ez őszinte és lényegretörő. Tudják, hol állnak veled.

* Ha ők vonzódnak hozzád, és azt mondta nekik, hogy megtalálja őket szép fogja szabadítani őket a félelem elutasítása egyre inkább vonzódik az Ön számára.

* Ez teszi őket jó érzéssel magukról.

* Ez lehetővé teszi, hogy tudja, hogy szeretem őket. Az emberek, mint azok, akik szeretik őket.

Próbálja ki a következő 20 nő, hogy látod, és akkor lenyűgözött az eredménnyel.