2012. november 13., kedd

Az új High-Tech Ismerkedés Technology


By JENNA Wortham

Online társkereső szolgáltatások már régen megígérte, hogy segítsen az embereknek megtalálni a társ segítségével statisztikai tudomány megjósolni személyes kémia. De néhány, a legnagyobb szolgáltatás jelenleg hozzá egy retro csavar.

Számos oldalakat hozza egymáshoz az embereket a régi vágású módon, kislemez felek, ahol az emberek együtt szorítanak bárokban, míg alkoholfogyasztás és flörtöl.

"Voltak oly sokszor találkoztam valakivel az interneten személyesen, és nem érzi a szikra," mondta Emily Clapp, aki egy nemrég sör ízű rendezvénye a népszerű társkereső OkCupid a alagsori bár a Lower East Side Manhattan. "Ez annyira kiábrándító, hogy fektessenek minden alkalommal e-mail, majd a ... semmi. "

Mint sokan mások, Ms. Clapp szerint az offline események segíthet azonosítani a lehetséges dátumot gyorsabban. Online, hogy megtalálja azokat tölthetnek hét vagy hónap alatt cseréje üzeneteket valakivel, majd a menetrend vacsora vagy ital - csak észre, perceken belül, hogy a dátum egy kamu.

"Már csak annyi, amit tehetünk az adatokat," mondta Susan Etlinger, kutatási elemzője a magasságmérő nevében, aki azt tanácsolja vállalatok hogyan lehet a legjobban használni a technológiát. "Mindig az ismeretlen, hogy köze van a feromonok és az emberi természet."

De miért kell, hogy iratkozzon fel a társkereső oldalon, hogy találkozik valakivel egy bárban? Ms. Clapp, egy 31 éves adó könyvelő azt mondta, hogy a területeket járt el, mint egy szűrő, így nagyobb a valószínűsége, hogy a többi résztvevő is voltak egységes, keres romantika és nem túl ijesztő. De elkerülhetetlenül, azt mondta: "ez egy kicsit több, véletlenszerűen, mint a hagyományos online társkereső."

Az offline események, a tagok csak kínálnak részeként a havi előfizetés, vagy egy kis díjat. Bár számos esemény kerül megrendezésre a bárokban, mások köré tevékenységek, mint például a tanulás, hogy a friss tészta folyik kirándulásokat vagy játszik Skee-Ball. Mindkét Match.com, fizető szolgáltatást, és OkCupid, amit vásárolt Match tavaly, de önállóan működik, egyre mögött az offline ötlet. Match vásárolt kereskedelmi ideje alatt az olimpia előmozdítására "The Stir", ahogy arra kéri az összejöveteleken. Egy hirdetés, amely azt mondta, hogy a tényleges jeleneteket ábrázolnak Match eseményeket, a pezsgő szőke kérdezi egy új barátot, "UCLA?" Majd Clinks üvegek: "Rendben, Bruins!"

Match, amely közel két millió fizető felhasználó, azt mondja, hogy úgy ítélte meg, néhány száz esemény havonta május óta több mint 50 városban. OkCupid, amely azt mondja, hogy már 2.900.000 aktív tagok, a szervezett mintegy 100 esemény New York-ban július eleje óta, és azt tervezi, hogy az ötlet, hogy San Francisco, Los Angeles, Chicago és néhány más városokban októberben. Azt is mondja, hogy modernizálása üzleti tenni események előtérbe.

Kisebb szolgáltatásokat is kínálnak összejöveteleken. MeetMoi, amelynek segítségével a felhasználók app sugározzák a helyét, és gondoskodjon egy gyors kávét vagy italt, már otthont adó összejövetelek, hogy több, a felhasználók számára, hogy ugyanazt a helyet ugyanabban az időben. És Nerve, a szex és a társkereső oldalon, székhelye New York-ban, azt mondja, hogy dolgozik egy mobil alkalmazás, amely hangsúlyozza a közelben eseményeket.

A elmozdulni valós találkozók következik néhány jól nyilvánosságot vizsgálatok kétségbe, hogy a személyiség tesztek és az adatok pontosan megjósolni, hogy két ember lesz kompatibilis. Az egyik ilyen vizsgálatban februárjában kiadott, a pszichológia kutatók szerint "nincs meggyőző bizonyíték arra, hogy" partnerkereső program jobban működött, mint a primitívebb módszerek.

A legnagyobb online szolgáltatások azt mondják, hogy nem reagál az említett tanulmányok. De ők szembesülnek versennyel szolgáltatások, amelyek kihagyom az algoritmusokat összesen a How About vagyunk, amely lehetővé teszi az emberek keresnek dátumait alapuló első napja ötleteket, és a sügér, amely elküldi hat ember egy vak csoportos kirándulást.

"Mi továbbra is használhatja a megfelelő algoritmusok," mondta Mandy Ginsberg, elnöke Match.com. "De lehet, hogy egy kicsit könnyebb besétálni egy szoba tele az emberek találkozó és beszél."

Online társkereső, úgy tűnik, szintén már megüt egy fennsíkon. Friss adatok comScore, egy elemző cég, azt mutatja, hogy a forgalom az egész 10 legnépszerűbb társkereső oldalak nem nőtt az elmúlt évben. Ez lehet részben a növekvő népszerűsége a mobil társkereső apps. Még így is, társkereső szolgáltatások jellemzően baj kapaszkodott felhasználók. Sikeres tagjai, akik megtalálják szeretik gyakran törölje a számlákat. Azok, akik nem kaphatják meg fáradt után egy túl sok rossz időpontot, így a szolgáltatások, hogy vakít, és tartsa őket körül hosszabb. Ez az, ahol a társadalmi események bejönni

Egyes társkereső oldalak és alkalmazások már megelőzve a görbe, amikor a face-to-face összejöveteleken. Grindr egy mobil app felé irányul meleg férfiak, először vigye a hírét a szolgáltatás 2009-ben összeállt a helyi bárokban, hogy dobja feleknek. Most négy millió tagja van. És oldalak, mint a Meetup már régóta arra ösztönzik az embereket, hogy karám hasonló gondolkodású egyének összejövetelek.

De nem minden vállalat értékesítik az elképzelést dobás embereket egy bárban, és látta, hogy mi történik. EHarmony, az egyik alaposabb társkereső szolgáltatások, azt mondja, hogy nem érdeke távolodik a hangsúlyt a tudományos megközelítés.

"Mi elsősorban a szerzés a tagjait, hogy értelmes nélküli üléseken, akik mélyen kompatibilis, nem teremt nagyüzemi happy hours", mondta Becky Teraoka, a cég képviselője.