2011. november 18., péntek

Hogyan Facebook és a Google Killed Blind Dating


Vakok dátumok halott? Az üzletember az ipar lesz az út az amerikai autógyártó?

Csináltam Google lányt keres hosszú ideig, mielőtt lett elfogadható elismerni ezt. Vissza előtt a Google lett a hivatalos ige, megtenném, de ez kellett titokban tartani. Az egyik alkalommal, amikor felvette a lány nyugodt ahhoz, hogy hallja, hogy én találtam rá profilt Onlysimchas.com, de csalódott volt, hogy megtalálja nincs kép azt követelte, hogy tudja, hogyan találtam a profilt. Mondtam neki, hogy googled neki, és ment megvadult, mint voltam néhány furcsaság az szeretnének többet tudni, mint amit a mi közös barátunk azt mondta nekem, mert mindenki, aki azt akarja, hogy menjen ki a barátja kapcsol "értékesítési mód", amikor beszél arról, hogy barátja tulajdonságait.

Körülbelül ugyanebben az időben, hogy a Facebook megnyitotta kapuit tinédzser és preteens vált elfogadható a kiterjedt hátsó kerek ellenőrzi az interneten a lehetséges dátumokat. Facebook alapvetően meghívja Önt keresni szennyeződés és hála a kedvenc funkció - címkézett képek - a lány akkor kutatásával nem csak elrejteni az igazi alakja mögött egy jól elhelyezett oszlop és a ritkuló fekete szoknya. Ön lenne meglepve, hogy milyen különböző emberek meg saját profilját képek szemben a címkézett képek.

Blind dating megvannak a maga erényei. Számomra ez volt a rohanás a fajta, olyan, mint játszani a lottón: soha nem tudta, mi fog történni, bár többnyire azt feltételezték, hogy a gagyi, amíg nem nyer egyszer egy darabig. Kíváncsi vagyok, ha hiányozni fog az öröm alkudozás a környéken shadchan és megtalálják finom módon, hogy elutasítja a társkereső kínálatát az én Charedi unokatestvérei Monsey?

Bár a Google használatának és a lehetséges időpontokat Facebooking lehet szórakoztató és informatív, az egyik meg kell tartani a nyitott elme. Az emberek túl gyorsan megítélni emberek alapuló baráti, félig meztelen részeg képeket vett a tavaszi szünet Cancun és függetlenül attól, hogy egy Yankees fan. Van még az emberek, mint mi azt amit a Facebook profilokat, de ha megtalálja a blog is elég jól fel van leírják a alteregóját, és mit akarnak ők, de soha nem lesz.