2010. június 12., szombat

Álmodott telefonszámot vezet az ember, hogy egy nő álmai


LONDON (Reuters) - Egy brit férfi eleget tett, és hozzáment egy 22 éves nő után, a saját számlájára, álmodik a lány telefonszámát, majd küldött neki egy szöveges üzenetet.

David Brown, 24, azt mondja egy reggel felébredt éjszaka után arra a barátokkal egy telefonszám folyamatosan fut át a fejét. Úgy döntött, kapcsolatba lépni vele, küld egy üzenet mondás: "Mondtam én találkoztunk tegnap este?."

Véletlen címzett Michelle Kitson zavarba jött, és bizalmatlan az első, de úgy döntött, hogy a válasz és a két kezdett cserélik ki az üzeneteket. Végül találkoztak, és beleszeretett.

"Ez tényleg furcsa, de én teljesen elkezdték," Kitson mondta a Daily Mail napilap. "Anyám és apám azt hajtogatta" De lehet baltás gyilkos ", de tudtam, hogy volt valami különleges benne."

Miután hosszú udvarlás, a furcsa pár illeszkedő - ő hat láb hét hüvelyk magas, ő öt láb négy - Nemrég tért vissza a mézeshetek az indiai Goa üdülőhelyről.

A szerelem sújtotta Brown azt mondta: "Fogalmam sincs, hogyan kötöttem ki vele száma a fejemben - ez csak néhány szám eltér az enyém."